Web Analytics

המימון-נא על הגנת הפרטיות

לפני חצי שנה בערך, בעקבות בעיות הפרטיות בעת השקת Google Buzz, פרסמה הרשות למשפט טכנולוגיה ומידע (רמו"ט), ביחד עם נציבי פרטיות של מדינות נוספות, גילוי דעת פומבי ומתוקשר המכריז שגוגל לא מתייחסת כראוי לנושאי פרטיות, בלשון המעטה:
ההודעה על גילוי הדעת, באזור ה"חדשות" באתר רמו"ט – בעברית (כקובץ PDF)
ההודעה על גילוי הדעת, באזור ה"חדשות" באתר רמו"ט- באנגליתגילוי הדעת עצמו, באנגלית (קובץ PDF) המופנה לאריק שמידט, יו"ר גוגל

כן, הם "נבחו" קצת נו-נו-נו לכיוון הענקית, וגם רמו"ט, הילד החדש בשכונה הצטרף. יפה.
אני בטוח שבגוגל שמו קסדות.

והנה עברה חצי שנה, והילד החדש בשכונה כבר מארח השנה את הכנס השנתי הבינלאומי של כל נציבי הגנת מידע אישי ופרטיות מכל מדינות העולם. יפה פרגנו לרמו"ט וזה גם שאפו לעו"ד יורם הכהן (ראש רמו"ט) ועובדיו, באמת. כבוד.
אתם גם מוזמנים להשתתף, רק שזה עולה לא מעט כסף. לשיקולכם.
מצד שני, בהערת אגב אישית, ההתרשמות שלי, לפחות מהפרופיל התקשורתי של רמו"ט – שהיא יותר עוסקת בקשר עם גורמי פרטיות ממשלתיים בעולם וטווה עימם קשרים ויחסים ופחות, לפחות כך אני מתרשם, פועלת את פעולתה בתוך ישראל עצמה. יותר יח"צי חוץ מאשר ביטחון פנים, אם ננסה להמשיל את העניין.

נמשיך. בעודי קורא הערב את ה-Daily Maily של היום נתקלתי במודעה הזו (הקליקו להגדלה):

הקישור מאחורי התמונה הוביל לעמוד באנגלית של הכנס, זה שמציג בגאווה מי הגופים והחברות שמיהרו לתפוס מקום בשורה הראשונה של הספונסרים של הכנס. וזה לא סתם שכל אחד יכול להיות ספונסר של כנס פרטיות. רשום בפירוש בתחתית המודעה הנ"ל: "מתן חסות לכנס והשתתפות בתערוכה הם בכפוף לאישור ועדת הכנס". ואני משער שיש איזה נציג של רמו"ט בוועדה הזו. יפה. בואו ונראה מי מופיעה ראשונה משמאל בשורה הראשונה של מממני הכנס, אלו שנותנים הכי הרבה, ומן הסתם גם עברו את אישור ועד הכנס.
תופים בבקשה:

.

ועל כך רק נאמר שזה לא ש"במקום בו עומדים בעלי תשובה לא עומדים צדיקים גמורים", אלא מסתבר שהם יכולים לעמוד ביחד, באותו הזמן ואפילו באותו המקום, מקומם של בעלי תשובה וצדיקים גמורים –
עיר הקודש ירושלים. ואמרו אמן.

.

Join the Conversation

2 Comments

  1. בשביל ההגינות צריך לספר שהיומיים הראשונים של הכנס הם חינם, מותנה בהרשמה מראש, כמקובל.

  2. לא ראיתי את זה רשום באתר הכנס ויכול להיות שפספסתי, אבל בכל מקרה זה לא רלוונטי לנושא העיקרי של הפוסט הזה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *