כאשר אבטחת מידע מתלבשת עליכם

(פוסט זה הועבר לקטגורית "ארכיב" בספטמבר 2013 בגלל שהאתר המדובר הפסיק בפעילות הדפסת חולצות)

אוקיי, אנו עולים לשלב חדש.
אני מאוד שמח שההשקעה שלי בבלוג זה מניבה קהל קוראים קבוע, זרם קטן אבל קבוע של קוראים חדשים, וגם יותר מכם מגיבים בפוסטים וזה מחייה את הבלוג.

כידוע, מבלוג לא חיים ויש לי עבודה במשרה מלאה, אבל כל אדם שמח לקבל פידבקים חיובים על העשייה שלו, בצורות שונות, כולל כסף.
השיטה הסטנדרטית של פרסומות גוגל על פי הקלקות אינה ממש אפקטיבית, אולי גם כי אין מספיק מפרסמים בתחום האבט"מ בישראל ו/או בעברית.

כמו כן, ברור לי שיהיה לקוראים יותר קל להוציא כסף לכיוון שלי ברגע שהם יקבלו תמורה יותר פיזית לכספם, ולכן… פתחתי חשבון באתר החולצות של לופה, Lupa Look.
האתר מאפשר לכל אדם לפתוח באתר חשבון, לעצב *לעצמו* חולצות ולרכוש אותן.
כמו כן קיים "לופה מרקט", שהוא מיני-אתר למכירה פומבית של חולצות שעוצבו על ידי מעצבים שזה תחום עיסוקם העיקרי, והם מרוויחים עמלה קטנה על העיצוב שלהם ממכירת כל חולצה.

כאמור, פתחתי חשבון באתר ויצרתי מספר עיצובים ראשונים המיועדים לקהילת אבטחת המידע.
אמנם אינני מעצב, אבל אני חושב שיש לי חוש אסטטי וביצועי לא רע, כך שאני סבור שהעיצובים שיצרתי הם בהחלט טובים וכי יש ל"לופה" עתיד טוב יותר אם הוא ייפתח לקהלים נוספים, כמו בלוגרים, שבצורה זו יוכלו להרוויח יותר (כלומר, בכלל) מהבלוג שלהם – לא הכל זה עיצוב אלא לפעמים גם המסר, החידוד והבדיחה. אולם מפעילי האתר התעקשו עד כה שקהל היעד של המוכרים הוא מעצבים מקצועיים.
אבל למרות הנ"ל, וכמעין ניסוי לראות איך זה ילך, הם בכל אופן הסכימו שאפתח דף מעצב משלי, אך אישרו למכירה פומבית רק עיצוב אחד, שאני קראתי לו "רות. סוף." עם תיאור של "המילה האחרונה", אולם הם משום מה שינו את שמו ל"האקר" עם תיאור של "חוד החנית של העידן הדיגיטלי.", שילוב שהגיע מחולצה אחרת שלא אושרה עדיין לפרסום. שונה ל-"root. סוף." עם תיאור "המילה האחרונה שמורה להאקר.".

רות. סוף.

רות. סוף.

מה שיעזור לשכנע את מפעילי האתר לאשר לי עיצובים נוספים הוא שני דברים: בתור התחלה חשוב דירוג גבוה לעיצוב (בדף החולצה יש יישומון דירוג לעיצוב) ומה שיהיה הכי טוב – רכישה של חולצה/חולצות. אם תלחצו בדף החולצה על כפתור "הוסף לעגלה" תהיה לכם אפשרות לבחור חולצות מסוגים שונים ובצבעים שונים ולאחר מכן הקלקה על החולצה תיתן לכם סימולציה של החולצה הסופית כפי שהיא נראית על הגוף.

אם דברים יתקדמו כמתוכנן ויאשרו לי להוסיף עיצובים נוספים, הנה עוד כמה עיצובים שכבר מוכנים:

What the Hack. עיצוב 1.

האקר. עיצוב 1.

What the Hack. עיצוב 2.

האקר. עיצוב 2.

אני אוהב את רות.

אני אוהב את רות.

ויש לי עוד הרבה רעיונות לעיצובים נוספים, רק שאני רוצה לראות קודם שמה שכבר קיים מתממש, ואז נמשיך הלאה.

מחירי החולצות נעים בין 49 ש"ח (ילדים) ל-69 ש"ח (מבוגרים, יש דגם אחד של 49 ש"ח), משלוח בדואר רשום מוסיף לעסקה 15 ש"ח, איסוף עצמי הינו כמובן בחינם ויש אפשרות לשליח עד אליכם תוך 72 שעות במחיר של 35 ש"ח.
אני חושב שהמחירים סבירים בהחלט לחולצות T בכלל ולבטח לכאלו עם עיצוב ייחודי.
אני כבר רכשתי אחת היום.

דבר חשוב נוסף: אני, כמוכר באתר, לא מקבל פרטים אישיים כלשהם עליכם במידה וביצעתם רכישה. רק פרטים מסחריים כגון אילו מוצרים נרכשו והסכומים הכספיים המשויכים להם.

אז אני מאוד אודה לכם אם תתנו דירוג גבוה לחולצה ועוד יותר אם תרכשו את החולצה "רות. סוף.", ובכך גם תקבלו חולצה מקצועית (תרתי משמע…) וגם תביעו בכך את הערכתכם למה שאני עושה (ועוד אעשה) בבלוג זה. תודה.

.

גרועחלשבסדרטובמצוין (איש לא דירג תוכן זה עדיין. היו אתם הראשונים!)
Loading...

Share via emailShare on Tumblr Share

5 תגובות בנושא “כאשר אבטחת מידע מתלבשת עליכם

  1. אחלה רעיון.
    שים חולצה: got root שחורה
    ותראה איך לפחות מבקר אחד בבלוג מזמין חולצה.. 🙂

    דרך אגב, אני לא מצפה לעשות כסף מהבלוג שלי, אז מראש הרמתי ידיים.

  2. תודה אנשים.

    CISO, זהו, שדווקא רציתי להימנע מכל המוכר וליצור דברים מקוריים. אבל אם יש דרישה – בכיף, אני אוסיף כשיתאפשר.
    אבל, כרשום לעיל, כל עוד לא יירכשו לפחות מספר חולצות מהעיצוב היחיד שיש כרגע למכירה לקהל הרחב, הם לא יאשרו עיצובים נוספים, ובהתאמה לא אוכל להוסיף עיצובים על פי דרישה.

    אפשרות אחרת היא גם לפנות אל "לופה" (ask@lupa.co.il, ‏03-6336633) ולבקש מהם שישחררו כבר את העיצובים האחרים, אם מי מכם רוצה דווקא אותם.

    אבל באמת, השכנוע הכי טוב כלפי "לופה" יהיה לא רק דיבורים ודירוגים אלא רכישה של ממש. זה ממש לא הרבה כסף.

  3. אהלן איתן,
    תעשה חולצה אשר יהיה עליה אנשים דתיים (דוסים) שנותנים מכות למחשב, ותרשום DOS ATTACK 🙂
    בהצלחה.

    מתי מנקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *